Дошкільний навчальний заклад №6 "Ромашка"

Меню сайту
Сайти ДНЗ

Сквирський ДНЗ №1 "Світанок"

Сквирський ДНЗ №2 "Малятко"

Сквирський ДНЗ №3 "Берізка"

Сквирський ДНЗ №5 "Калинка"

Сквирський ДНЗ №6 "Ромашка"

Самгородоцький ДНЗ "Сонечко"

Мовчанівський ДНЗ "Малятко"

Пищиківський ДНЗ "Казка"

Рудянський ДНЗ "Сонечко"

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Дихальні вправи для дошкільників

Вплив вимовляння різних звуків на організм

(за М. Лазарєвим)

1. Звук [н] стимулює мікроциркуляцію крові в області голови. При цьому долоню однієї руки треба класти на верхівку голови.

2. Звук [в] стимулює мікроциркуляцію крові в області обличчя, гайморових пазух. Потрібно домогтися відчуття вібрації в цій області. Для тактильного відчуття вібрації тримати долоню варто на дистанції 5-10 см від губ (очі заплющені).

3. Звук [з] стимулює мікроциркуляцію крові в області голови та шиї. Долоню однієї руки треба покласти на передню частину шиї. Для маленьких дітей вправи можна назвати "комариком". Кисті рук слід підняти до плечей та, вимовляючи звук [з], махати "крилами" (рухи руками, зігнутими у ліктях).

4. Звук [ж] стимулює мікроциркуляцію крові в області грудної клітини. Ця вправа ефективна при появі мокроти в бронхах. Долоні слід покласти на грудину попереду і повільно тиснути на неї.

5. Звук [м] покращує мікроциркуляцію крові і обмін речовин в області грудної клітини, діафрагми. Промовляючи цей звук, долоні потрібно покласти на область сонячного сплетіння.

6. Звук [р] надає сильної вібрації тканинам організму. Поліпшується кровообіг, стимулюються різні обмінні процеси, покращується вихід мокроти. Спочатку звук промовляють при розслабленому стані тіла, виконуючи дрібні рухи розслабленими ланками тулуба. Можна імітувати різні механізми (трактор, вантажівка). Потім звук промовляють з максимальним напруженням м'язів шиї, рук, спини, черевного пресу. При серцевих захворюваннях та хворобах печінки ця вправа протипоказана.

7. Звуки [б] - [п] стимулюють діяльність діафрагми, покращують дикцію за рахунок тренування губних м'язів. Долоні потрібно покласти на живіт, губи напружені (як гумові). Живіт на кожен звук напружують уперед, поштовхами. Долонями треба контролювати поштовхи. Звуки на кожен видих вимовляють 2-4 рази.

8. Звук [т] стимулює діяльність діафрагми, покращує дикцію за рахунок тренування кінцівки язика, заспокоює кашель. Під час видиху потрібно кінчиком язика із зусиллям вдаряти по передніх зубах, промовляючи неодноразово звук [т] ("як стріляють"). На кожен звук слід живіт енергійно напружувати.

9. Звуки [ха-ха] стимулюють діяльність діафрагми, тренують голосові зв'язки, роблять голос мелодійним. Виконують дуже різкий видих, на кожен звук - енергійний рух животом.

10. Звук [с] розслаблює дихальні м'язи. Під час вправи очі необхідно заплющити. Звук промовляють тихо, рівно, якомога триваліше (як хвиля перекочується по піску). Цю вправу добре виконувати перед сном, а також під час відпочинку між фізичними навантаженнями.

 

«До нас залетів теплий вітерець»

В. п. - основна стійка. Глибокий вдих, видих подовжений із звуком «ха».

 

«На нас подув холодний зимовий вітер»

В. п. - основна стійка. Глибокий вдих носом, видих зі звуком «у-у-у».

 

«До нас у вікно влетіла бджола»

В. п. - основна стійка. Глибокий вдих, видих через щільно стиснуті зуби зі звуком «з-з-з».

 

«Надування куль»

Глибокий вдих носом, видих – губи трубочкою .

 03.09.2018   Підготувала інструктор з фізкультури Поліщук Н.В.

Десять порад батькам

від інструктора

з фізичної культури

Описание: фызра

1. Підтримуйте інтерес дитини до занять фізичною культурою, у жодному разі не проявляйте зневагу до фізичного розвитку, так як приклад дорослих в цьому питанні надзвичайно важливий.

Як ви ставитеся до фізичної культури, так буде ставитися до неї і ваша дитина. Часто дитина живе під вантажем заборон: "не бігай", "не шуми", "не кричи голосно". Обмеження потреби у самовираженні особливо позначається на зниженні самооцінки і активності підростаючої людини.

Ви повинні добре знати потреби і можливості своєї дитини і як можна повніше враховувати їх.

2. Всебічно підтримуйте в своїй дитині високу самооцінку - заохочуйте будь-яке його досягнення, і у відповідь ви отримаєте ще більше зусиль.

Висока самооцінка - один із потужних стимулів для дитини виконувати будь-яку роботу, будь- то домашнє завдання або ранкову гігієнічну гімнастику.

На заняттях фізичною культурою витримуйте єдину лінію поведінки «обох батьків», не допускайте протилежних розпоряджень (мама - "вистачить бігати"; тато – «побігай ще хвилин п'ять»).

Єдина думка батьків сприяє підвищенню інтересу дитини до фізкультурних занять.

3. Спостерігайте за поведінкою і станом своєї дитини під час занять фізичними вправами, спробуйте зрозуміти, чому дитина вередує, не виконує, здавалося б, елементарних розпоряджень батьків, яка причина її негативних реакцій (втома або якесь приховане бажання - наприклад, дитина хоче швидше закінчити заняття фізкультурою, щоб дивитися цікаву програму). Не шкодуйте часу і уваги на те, щоб встановити з нею душевний контакт.

4. У жодному разі не наполягайте на продовженні тренувального заняття, якщо дитина не хоче займатися. З'ясуйте причину відмови, виправте її і лише після цього продовжуйте заняття.

5. Не сваріть свою дитину за тимчасові невдачі.

Пам'ятайте: дитина робить тільки перші кроки в невідомому, для неї світі, а тому вона болісно реагує на те, що навколишні вважають її слабкою і невмілою. Дайте дитині зрозуміти, що ви поважаєте її почуття, бажання, думки і рахуєтеся з ними.

6. Визначте індивідуальні пріоритети дитини у виборі фізичних вправ.

Хоча практично всім дітям подобаються рухливі ігри, але деяким з них не вистачає якихось якостей, фізичноїсили.

Не відмовляйте дитині в проханнях купити їй гантелі або навісну перекладину для підтягування (вона хоче наслідувати свого улюбленого героя книги або кінофільму в силі і спритності).

7. Не змінюйте занадто часто набір фізичних вправ, нехай дитина виконує комплекс вправ, що їй подобається, як можна більше, щоб міцно засвоїти вивченi рухи.

8. Вимагайте, щоб дитина, дотримуючись культури виконання фізичних вправ, не допускала недбалості, виконання абияк, все робила "на відмінно".

9. Не перевантажуйте дитину, враховуйте її вік, настрій, бажання. Не застосовуйте до неї суворих заходів, намагайтеся привчатиїїдо фізичної культури власним прикладом.

10. Пам'ятайте три непорушних правил закону, які повинні супроводжувати вас у вихованні дитини: розумiння, любов i терпiння!!!

01.12.2017       Підготувала інструктор з фізкультури Поліщук Н.В.

 

 

Консультація та майстер-клас для батьків «Профілактика та корекція постави»

 

Похід вихідного дня до літнього лісу з дітьми старшого дошкільного віку та батька

І. Збір та рух до першого привалу - 30-35 хвилин

Фізінструктор перевіряє готовність дітей та батьків до походу, знайомить з маршрутом, коротко повідомляє його зміст. Нагадує правила поведінки в поході:

1. Слухати і виконувати вимоги дорослих.

2. Без дозволу не рвати рослини, гриби, ягоди.

3. Не відлучатися далеко від дорослих.

4. Повідомляти про стомлюваність.

5. Не залишати товариша в біді, приходити на допомогу слабшим.

6. Залишати місце привалу чистим.

Діти та дорослі перевіряють наявність необхідних предметів (аптечка, пляшки з водою, інвентар до рухливих ігор). Під час руху діти вивчають Гімн здоров’я. Ідучи, діти з батьками долають природні перешкоди – підлазять під гілки, перестрибують канавку, проходять по колоді тощо. Якщо діти проявили ознаки стомлюваності, фізінструктор пропонує спокійні ігри: «Дід Макар» або «Їстівне – неїстівне». Зупинка триває 15 хвилин.

Другу половину шляху фізінструктор пропонує йти парами. Дорослі по черзі загадують загадки про мешканців лісу. Діти відгадують. Перед лісом проводиться спостереження «У чому ми помітили красу лісу». Вихователь пропонує помилуватися природою. Діти вдихають чисте повітря (комплекс вправ на дихання).

ІІ. Основна частина. Привал триває 1,5-2 години

Гра з дітьми «Поведінка в лісі».

Вихователь або дорослий задає запитання. Якщо відповідь позитивна, діти плескають у долоні, якщо ні – мовчать.

Запитання:

Чи можна в лісі кричати, голосно співати?

Сміття в лісі залишати?

Гнізда птахів руйнувати?

Гілки дерев ламати?

Дітям пропонують назбирати сухі гілочки, різне дрюччя для вогнища. Змагання «Хто більше збере дрівцят?» (для дітей), «Хто швидше розпалить вогнище?» (для батьків). Вихователь розповідає дітям, як потрібно підготувати місце для вогнища.

Змагання «Чия каша смачніша?» (змагаються дівчатка з мамами, хлопчики з татами). Поки дорослі готують обід, дітям пропонують самостійні ігри з м’ячем, скакалками тощо. Набір ігор: «Третій зайвий», «Штандер», «Віночок».

Фізінструктор проводить ігри-естафети з дітьми та батьками.

1. Естафета «На трьох ногах».

Діти стають парами з дорослими. У кожній парі праву ногу одного гравця й ліву ногу іншого зв’язують мотузкою. За сигналом перші пари біжать до встановленого орієнтира на «трьох» ногах. Повертаючись, передають естафету.

2. Гра-змагання «Стоніжка».

Гравці обох команд присідають, беруться за плечі один одного, утворивши «стоніжку», долають шлях до зазначеного місця і назад.

3.Естафета «Подолай перешкоди».

За сигналом ведучого перші гравці перестрибують через мотузку, натягнуту між двома деревами; пробігають змійками між паличками, завчасно встромленими в землю. Проходять через «струмочок» по камінцях, оббігають дерева і повертаються назад без перешкод.

4. Естафета «Передай м’яч над головою».

Гравці двох команд стоять у колоні по одному. Капітани команд за сигналом передають м’яч над головою. Останні гравці з м’ячем біжать на перед команди і стають першими. Так до тих пір, поки той, хто почав гру, знову не буде попереду.

Проводиться нагорода команд. Дівчатка з мамами плетуть вінки для команд переможців, хлопчики з татами грають і міні-футбол.

Обід 15-20 хвилин. Відпочинок. Фотографування (конкурс «Найкраще кумедне фото в лісі».

Підготовка до повернення додому (прибирання місця стоянки, збір речей).

ІІІ. Діти з педагогом та батьками повертаються додому.

 

 

 

  Ігри-змагання та естафети з батьками

 

«Канатохідці»

Гравці шикуються у дві колони. Перші учасники кладуть собі на голову мішечок з піском і швидко йдуть по мотузці, покладеній на підлогу, до позначки на відстані 6 м. Назад біжать, тримаючи мішечок в руках. Передають його наступному гравцеві, а самі стають позаду команди (у турпоході замість мішечка з піском, можна використати коробку з сірниками).

 «Стрибки в мішках»

По черзі, учасники команд стрибають у мішках «змійкою» між покладеними на підлогу предметами (кеглями, іграшками) до позначки, повертаються назад, передавши естафету наступному гравцеві. Якщо у грі беруть участь малята до трьох років, батьки садять їх у мішок і як «кенгуру» продовжують естафету.

 

«Чия стрічка довша?»

Перед двома командами ставлять стояки, на яких скотчем закріплюють стрічку відповідного розміру. Такі ж стрічки роздають кожному гравцеві. За сигналом діти підбігають до стояка, зв’язують стрічки між собою. Гра закінчується, коли одна з команд вив'яже всі стрічки. Переможець визначається за найдовшою стрічкою.

 

Гра-естафета «Баба Яга»

Як ступу використовують просте відро, замість мітли – швабру.

Учасник стає однією ногою у відро, іншою – на землю. Однією рукою він тримає відро за ручку, а в іншій руці – швабру. У такому положенні треба пройти всю дистанцію і передати ступу і мітлу наступному учаснику. Відра слід підібрати відповідно до віку учасників.

 

Гра-естафета «Поки горить свічка»

Обладнання: три свічки, мотузки або крейда, стільці, кубики.

Гравці діляться на дві команди і шикуються в колону. На стільці або підставці встановлюють засвічену свічку – «незгасний вогонь». Кубиком відзначають відстань, яку повинні пройти гравці. Гра проводиться за принципом естафети. Гравці повинні пройти по черзі дистанцію і повернутися назад із засвіченою свічкою в руках максимально швидко, але щоб полум’я не згасло. Перемагає та команда, гравці якої пройдуть дистанцію швидше. Якщо свічка згасла, гравець повертається і запалює її від «незгасного» вогню.

Примітка: гра проводиться при умові дотримання пожежної безпеки.

 

                                Гра-змагання «М’яч центральному»

Гравці діляться на дві команди, кожна з яких утворює коло. У центрі кола стає центральний гравець. Кожній команді дають по одному м’ячу. За сигналом учасник гри, який стоїть у колі (центральний) віддає м’яч у коло іншому гравцеві. По черзі кожний гравець кола повинен кинути м’яч центральному. Виграє та команда, яка перша закінчила гру і м’яч ні разу не впав додолу.

 

Естафета «Намотай мотузку»

Гравці розподіляються на дві колони. На відстані 4-5 м. від них ставлять стійки, до яких прив’язують мотузку, а на другий кінець прив’язують держачка. За сигналом ведучого перші гравці з обох команд підбігають до мотузки і швидко накручують її на держачок. Наступний гравець розкручує її. Перемагає та команда, гравці якої швидше намотають, розмотають мотузку і першими закінчують естафету.

 

Естафета «Спорт сім'ї»

Біг в обручі. Перший гравець біжить до кеглі, оббігає її, повернувшись, забирає в обруч другого гравця. Удвох оббігають кеглі. Потім забирають третього гравця. (Одна сім'я).

 

Естафета «Пізнайчата-хокеїсти»

Гравці шикуються в дві команди перед стартовою лінією. Перед кожною командою встановлюють кубик або кеглі. За сигналом перші учасники команд ведуть м’ячик ключкою між кеглями, оббігають останню і повертаються до своїх команд, передавши естафету іншому. Виграє та команда, яка закінчила гру першою.

 

Естафета «Передай і присядь»

Гравці шикуються в дві колони. Перші учасники тримають у руках м’яч. За сигналом перші із колони передають над головою тих, хто стоїть за спиною, а самі присідають. Останні в колонах беруть м’яч і передають його першим учасникам. Усі учасники встають, а капітан піднімає м’яч вгору. Естафета продовжується, тільки м’яч передають між ногами зігнутими в колінах.

Естафета «Багатоніжка»

З вихідного положення сидячи на підлозі в колоні, тримаючись руками за ступні свого товариша «Багатоніжка» ритмічно рухається до зазначеного місця і повертається назад.

 

Естафета «Капелюх»

Кожен гравець по черзі одягає капелюх собі на голову, знявши з товариша, що стоїть попереду. Виграє та команда, яка швидше виконає завдання.

Естафета «Не замочи ніг»

Діти одержують по дві поролонові подушки. Кожен кладе одну подушку і стає на неї, потім кладе перед собою іншу. Так перекладають до зазначеного місця і повертаються назад.

 

Конкурс-естафета «Хата моя, рідна хата»

Із заплющеними очима кожен гравець команди домальовує одну деталь до хати.

Гра «Мотрійка»

Команди шикуються по діагоналях (учасників порівну). У перших номерів у руках косинки. За сигналом перші номери пов’язують косинку другим. Другі розв’язують і пов’язують третім. Останній номер, як тільки йому пов’яжуть косинку, повинен встигнути першим сісти на стілець між командами.

 

Гра-естафета «Удвох на трьох ногах»

Беруть участь дві команди. Двоє гравців стають поруч, поклавши руки на плечі одне одному. Шнурком зв’язують праву ногу одного гравця з лівою іншого нижче коліна. За сигналом кожна пара намагається якомога швидше дійти до стільчика обійти його і повернутися назад.

 

Конкурс Капітанів

Двоє учасників повинні зібрати ланцюжок із купки скріпок. За сигналом «стоп» закінчити гру. Виграє той, хто збере найдовший ланцюжок.

 

Вхід на сайт
Відділ освіти

Пошук
Календар
«  Грудень 2018  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
Архів записів
Друзі сайту
  • Create a Free Website
  • uCoz Community
  • uCoz Manual
  • Video Tutorials
  • Official Template Store

  • Copyright MyCorp © 2018