Головна | Реєстрація | Вхід | RSS |
Сквирський ЗДО №6 «Ромашка» Сквирської міської ради |
|
РОЗКЛАД ОСВІТНЬО-ВИХОВНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ НА 2020/2021 НАВЧАЛЬНИЙ РІК ІІІ ясельна група «Калинка» Понеділок 1. Дитина у світі культури (малювання) ІІ пол.дня: «Гра дитини» 2. Дитина у світі культури (музика) І т. – фіз.розвага Вівторок 1. Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі ІІ пол.дня: «Гра дитини» 2. Особистість дитини (фізкультура) Середа 1. Дитина в природному довкіллі + мовлення дитини ІІ пол.дня: «Гра дитини» 2. Дитина у світі культури (аплікація/ліпка) Четвер 1. Дитина в природному довкіллі + мовлення дитини ІІ пол.дня: «Гра дитини» 2. Особистість дитини (фізкультура) І-ІІІ т. – муз.розвага П`ятниця 1. Дитина у світі культури (музика) ІІ пол.дня: предметно-практична діяльність 2. Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі ІІІ ясельна група «Віночок» Понеділок 1. Дитина в соціумі + мовлення дитини ІІ пол.дня: «Гра дитини» 2. Дитина у світі культури (малювання) ІІ-ІУ т. – муз.розвага Вівторок 1. Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі ІІ пол.дня: «Гра дитини» 2. Особистість дитини (фізкультура) Середа 1. Дитина в природному довкіллі + мовлення дитини ІІ пол.дня: «Гра дитини» 2. Дитина у світі культури (музична діяльність) Четвер 1. Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі ІІ пол.дня: «Гра дитини» 2. Дитина у світі культури (музична діяльність) І т. – фіз.розвага П`ятниця 1. Дитина у світі культури (аплікація/ліпка) ІІ пол.дня: предметно-практична діяльність 2. Особистість дитини (фізкультура) ІІ молодша група «Сонечко» Понеділок 1. Дитина в соціумі + мовл я дитини ІІ пол.дня: особистість дитини (фізкультура) 2. Дитина у світі культури (малювання) Вівторок 1. Дитина у світі культури (аплікація/ліпка) ІІ пол.дня: «Гра дитини» Середа 1. Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі ІІ пол.дня:«Гра дитини» 2. Дитина у світі культури (музична діяльність) Пішохідний перехід Четвер 1. Дитина в соціумі + мовлення дитини ІІ пол.дня: І-ІІІ т. – муз.розвага 2. Особистість дитини (фізкультура) П`ятниця 1. Дитина у світі культури (музична діяльність) ІІ пол.дня: «Гра дитини» 2. Дитина в природному довкіллі + мовлення дитини І т. – фіз.розвага ІІ молодша група «Ягідка» Понеділок 1. Дитина в соціумі + мовлення дитини ІІ пол.дня: особистість дитини (фізкультура); 2. Дитина у світі культури (малювання) Вівторок 1. Особистість дитини (фізкультура) ІІ пол.дня:«Гра дитини» 2. Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі Середа 1. Дитина у світі культури (музична діяльність) ІІ пол.дня: «Моя безпека» 2. Дитина в природному довкіллі + мовлення дитини Пішохідний перехід Четвер 1. Дитина у світі культури (аплікація/ліпка) ІІ пол.дня: І т. - фіз.розвага; 2. Особистість дитини (фізкультура) ІІ-ІУ т. – муз.розвага;«Гра дитини» П`ятниця 1. Дитина в соціумі + мовлення дитини ІІ пол.дня: предметно-практична діяльність 2. Дитина у світі культури (музична діяльність) середня група «Смішарики» Понеділок 1. Особистість дитини (фізкультура) ІІ пол.дня: «Моя безпека»; 2. Дитина в соціумі + дитина у світі культури (аплікація) І - ІІІ т. – муз.розвага; Вівторок 1. Дитина у світі культури (музична діяльність) ІІ пол.дня: особистість дитини (фізкультура); 2. Мовлення дитини + дитина у світі культури (малювання) «Гра дитини» Середа 1. Особистість дитини (фізкультура) ІІ пол.дня: предметно-практична діяльність 2. Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі Мовлення дитини Четвер 1. Дитина у світі культури (музична діяльність) ІІ пол.дня: І т. – фіз.розвага;«Гра дитини» 2. Дитина в природному довкіллі П`ятниця 1. Дитина в соціумі ІІ пол.дня: «Гра дитини» 2. Мовлення дитини + дитина у світі культури (ліплення) Пішохідний перехід Середня група «Капітошка» Понеділок 1. Дитина в соціумі + дитина у світі культури (аплікація) ІІ пол.дня: «Моя безпека», предметно-практична діяльність 2. Дитина у світі культури (музична діяльність) Пішохідний перехід Вівторок 1. Мовлення дитини + дитина у світі культури (малювання) ІІ пол.дня: Особистість дитини (фізкультура); «Гра дитини» 2. Дитина в природному довкіллі Середа 1. Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі ІІ пол.дня: ІІ-ІУ т. - муз. розвага; 2. Особистість дитини (фізкультура) Четвер 1. Мовлення дитини + дитина у світі культури (ліплення) ІІ пол.дня:І т. – фізрозвага; «Гра дитини» 2. Дитина у світі культури (музична діяльність) П`ятниця 1. Дитина в соціумі ІІ пол.дня: Мовлення дитини;«Гра дитини» 2. Особистість дитини (фізкультура) Старша група «Ромашка» Понеділок 1. Дитина в природному довкіллі + мовлення дитини ІІ пол.дня: І-ІІІ т. - муз. розвага 2. Дитина у світі культури (малювання) У т. - фіз.розвага 3. Особистість дитини (фізкультура) «Гра дитини» Вівторок 1. Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі ІІ пол.дня: гурток «Цікаві шашки» 2. Дитина в соціумі 3. Особистість дитини (фізкультура) Середа 1. Мовлення дитини (грамота) ІІ пол.дня: «Гра дитини» 2. Дитина в соціумі + дитина у світі культури (ліплення) 3. Дитина у світі культури (музична діяльність) Четвер 1. Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі ІІ пол.дня: «Моя безпека» 2. Дитина у світі культури (аплікація) «Гра дитини» 3. Особистість дитини (фізкультура) П`ятниця 1. Дитина в соціумі + мовлення дитини (підготовка руки дитини до письма)2. Дитина в природному довкіллі ІІ пол.дня: предм.-практ. д-сть 3. Дитина у світі культури (музична діяльність) гурток «Цікаві шашки» Пішохідний перехід Старша група «Метелики» Понеділок 1. Дитина в природному довкіллі + мовлення дитини ІІ пол.дня: предметно-практична діяльність 2. Особистість дитини (фізкультура) гурток «Англійська мова дошкільнятам» 3. Дитина у світі культури (малювання) Вівторок 1. Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі ІІ пол.дня: фізрозвага - І т.:«Гра дитини» 2. Дитина в соціумі 3. Дитина у світі культури (музична діяльність) Середа 1. Мовлення дитини (грамота) ІІ пол.дня: муз. розвага – І – ІІІ т.; 2. Дитина в соціумі + дитина у світі культури (ліплення) «Гра дитини» 3. Особистість дитини (фізкультура) Четвер 1. Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі ІІ пол.дня: «Моя безпека», самостійна рухова діяльність 2. Дитина в природному довкіллі 3. Дитина у світі культури (музична діяльність) Пішохідний перехід П`ятниця 1. Дитина в соціумі + мовлення дитини ІІ пол.дня: «Гра дитини» 2. Дитина у світі культури (аплікація) 3. Особистість дитини (фізкультура)
|
|
Copyright MyCorp © 2021 |
![]() |